Ano. Záruka je 12 měsíců na náhradní díl i práci. Na baterie je záruka na kapacitu 6 měsíců.
Většinu oprav se snažíme vyřídit na počkání, záleží na rozsahu poškození, modelu přístroje, dostupnosti dílu a aktuální vytíženosti. Opravu si můžete rezervovat na vámi určenou hodinu na tel. 607 148 109 nebo emailu: servisvama@gmail.com.
Náš servis provádí jen pozáruční opravy, pokud tedy máte zařízení ještě v záruce, tak vám po našem zásahu záruka zaniká (neplatí při přehrání SW). U voděodolných telefonů již voděodolnost zaručit nemůžeme.
Pracovní doba servisu je po - pá od 9.00 - 17.00.
V případě že na přístroji provedeme opravu, je diagnostika zdarma. Pokud bude závada neopravitelná nebo si opravu rozmyslíte z jiných důvodů, platí se diagnostika v rozmezí 190 Kč - 290 Kč. Záleží na časové náročnosti zjištění závady.
Na adrese 17.listopadu 1334/4, Mladá Boleslav - 300m od zastávky Radouč park a U Pastelky
V případě že bude něco v nepořádku s vaším zařízením po opravě, co nejdříve se u nás zastavte
a předejte zařízení k posouzení.
U nás neplatí že na mobil při reklamaci budete čekat
až 30 dní což je zákonná lhůta, snažíme se problém vyřešit co nejrychleji.
Pokud byl přístroj před opravou po kontaktu s kapalinou, servis neručí za případné
skryté vady, které se mohou projevit po servisním zásahu.
Toto platí i pro přístroje, které jsou po pádu a u kterých nelze
ověřit funkčnost zařízení před opravou.
Přečtěte si naše obchodní podmínky.